Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Gyors szállítás már 990 Ft-tól. Rendeld meg most és akár már holnap nálad lehet!

Gyakran ismételt kérdések

Mikor kapom meg a rendelt árut? 
A pontos szállítási időpontról az egyes termékeknél talál tájékoztatást (a „kosárba” gomb alatt). A munkanapokon 12:00 óráig leadott rendeléseket még azon a napon elküldjük, és egy munkanapon belül kézbesítve vannak. Néha előfordulhat az, hogy a csomagok kézbesítése 1-3 munakanapot vesz igénybe.  Ez az utánvételes és az online kártyás fizetésű rendelésekre vonatkozik. A banki átutalással fizetett rendeléseket csak azután küldjük el, amikor az utalt összeg jóváírásra került a számlánkon.

Törölhetem a rendelésemet?

Ha a rendelése még nem volt becsomagolva, akkor a rendelés még módosítható, esetleg törölhető. Ennek a leggyorsabb módja, ha emailt ír nekünk a hello@megabest.hu email címre. 

Sérült terméket kaptam, a futárszolgálat nem bánt kesztyűs kézzel a csomaggal, mi a teendő?
Ennek az esélye nagyon kicsi, viszont amennyiben sérült terméket kapott, akkor erről azonnal tájékoztasson minket e-mailben vagy telefonon. A sérülés bizonyításához elég egy fotó. A reklamációt cserével, új termék elküldésével vagy a számlájára visszautalt vételi árral intézzük. Ha nem működő termékről van szó vagy más meghibásodásról, akkor ne habozzon, és vegye fel velünk a kapcsolatot. Az esetet azonnal megoldjuk. A meghibásodást egy e-mailben gondosan írja le vagy mondja el így azonnal orvosoljuk a problémát.  Email címünk:  hello@megabest.hu

Nem tetszik a termék. Visszaküldhetem nektek?
A nálunk vásárolt terméket a kézbesítéstől számított 30 napon belül visszaküldheti. Elég kitölteni az áru visszaküldésére szolgáló nyomtatványt és a terméket visszaküldeni a címünkre. Bővebb tájékoztatást itt találsz: https://megabest.hu/visszakuldesi-szabalyzat